دوره گام های راه اندازی کسب و کارهای نوپا چیست؟، در اولین مدرسه تابستانی کارآفرینی و اشتغال انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران که از اول تا سوم مردادماه ۱۴۰۱، برگزار شده بود ارائه شد. در این کارگاه آموزشی، دکتر ژیلا ترابی، مشاور و کوچ کسب و کار و مدیر عامل شرکت توسعه کارآفرینی کارا و مدرس دوره های کارآفرینی مکتب خونه و مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف درباره گامهای راهاندازی یک کسب و کار نوپا میگوید.
برنامه تحصیلی
- 14 Sections
- 0 Lessons
- ۹۰ دقیقه
Expand all sectionsCollapse all sections
- گذر از اشتیاق تا ایده۰
- گام۱: تقسیم بندی بازار۰
- گام۲: انتخاب بازار۰
- گام۳: ساخت پروفایل کاربر نهایی۰
- گام۴: تعیین اندازه کل بازار۰
- گام۵:ترسیم پروفایل کاربرنما۰
- گام۶: تعیین مشخصات کلی محصول۰
- گام۷: تعیین و کمی سازی ارزش پیشنهادی۰
- گام۸: ده مشتری بعدی خود را شناسایی کنیدگام۹:تعیین موقعیت رقابتی خود و رقبا۰
- گام۹:تعیین موقعیت های رقابتی خود و رقبا۰
- گام۱۰: محاسبه اندازه کل بازارهای آتی۰
- گام۱۱: طراحی مدل کسب و کار۰
- گام۱۲: فرضیات کلیدی۰
- گام13: MVP۰